Skip to content

velike Malenkosti #1

13/01/2010
by

Kar precej velikih Malenkosti se skriva znotraj Revita – v bistvu jih imamo vedno pred očmi, a jih ponavadi niti ne vidimo! Sproti si jih zapisujem, ko jih opazim ali slišim zanje in ko se jih nabere nekaj jih zapišem tudi tukaj, da pridejo mogoče prav še komu! Mogoče bo kdaj kaj napisano preveč splošno, še posebej za uporabnike začetnike, zato le povprašajte, če ne razumete…

.

  • Ko kliknemo na tisti “R” v zgornjem levem kotu, da bi odprli novi ali že začeti projekt, lahko vidimo, da so na skrajni desni že prikazani nazadnje odprti projekti. To ste verjetno že opazili. Pa ste opazili tudi tiste “buckice” zraven? Ja, te projekte lahko tudi pripnemo oz. zaklenemo, da so vedno prisotni na tem seznamu! To nam pride še kako prav recimo, ko delamo na istem projektu nekaj časa in med tem uporabljamo in izdelujemo številne druge družine na primer in s tem poskrbimo, da glavni projekt ne izgine s seznama. Vsaka sekunda je dodatna kvaliteta v delu!

  • Imate odprtih preveč različnih pogledov, tlorisov, izometrij? Ste opazili gumb “CLOSE HIDDEN”? (View Tab) Se splača na vsake toliko časa zadevo uporabiti, še posebej, ko se navadite dela z odprtimi recimo tremi glavnimi pogledi in kroženja med njimi (Ctrl+Tab).

  • V primeru, ko je pri projektu tudi važna izdelava kvalitetnega terena oz. moramo več časa nasploh posvetiti tudi terenu, je zelo priporočljivo, da glavni arhitekturni model naredimo ločeno kot svoj projekt, nato pa v projekt terena enostavno polinkamo glavni objekt. Tako bo obravnava terena veliko hitrejša in lažja za modificiranje.
  • Pri modeliranju družin, ko na primer izdelujemo novo telo, ki ga hočemo prikleniti na določene reference, lahko pri risanju novih črt uporabimo funkcijo “pick lines” in obenem še obkljukamo opcijo “Lock” spodaj. Na tak način avtomatično priklenemo novo črto na izbrano referenco in nam ni to potrebno narediti kasneje z dodatnimi klik. Tudi ko potem recimo potrimamo črte, zakljenenost ostane.

  • Ste se kdaj ubadali s pozitivno in negativno stranjo telesa (extrusion, blend…)? Vedno sem v prvem poskusu zgrešil in telo je “raslo” v nasprotno smer, kot sem hotel. Ampak obstaja pravilo za pozitivno/negativno stran! Če gledamo iz smeri od koder smo začeli risati referenčno ravnino proti koncu, potem je pozitivna stran vedno leva stran te črte. Za vse ravnine, ki pa so že narisane, pa lahko preverimo pozitivnost tako, da enostavno kliknemo na ravnino in ime ravnine se vedno napiše na končni točki črte, po kateri je bila vstavljena ravnina.

Advertisements
No comments yet

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: