Skip to content

Natečaj Škofja Loka in uporaba programa Revit

31/05/2013
by

S kolegi iz arhitekturnega biroja KošorokGartner arhitekti smo sodelovali pri pripravi projekta za natečaj “Ureditev odprtih javnih površin starega mestnega jedra Škofje Loke ter ureditev obrežja obeh Sor“, ki je bil razpisan decembra 2012 in zaključen marca 2013. Sicer na natečaju nismo zmagali, kar je običajno cilj vsakega natečajnika, a smo kljub temu zadovoljni s prejetim drugim priznanjem.

Omenil sem že, da smo s kolegi sodelovali tudi pri natečaju “Ureditev naselih Dobrova in Polhov Gradec” in pri delu uporabili Revit. Tudi tokrat smo se za natečaj Škofja Loka odločili, da bomo naš proces dela ponovili oz. ga nadgradili. Najprej smo se pogovorili o tem, kako je potekalo naše delo na prvem natečaju in kaj bi bilo smiselno popraviti in prilagoditi. Tako smo si na začetku skušali jasneje defirirati naš potek dela z namenom, da bo le-to čim bolj tekoče tudi potekalo. Če izpostavim štiri bistvene smernice našega dela, ki smo jih takrat definirali:

  • Uporaba povezanih modelov in centralne datoteke ter skupinsko delo na modelu.
  • Uporaba različnih nivojev, na katere so navezani elementi prostorov (Rooms, Room Separation Lines), ki jih lahko uporabimo za pripravo shematskih tlorisov.
  • Uporaba prostorskega modela za pripravo vizualizacij.
  • Priprava in izdelava zahtevanih plakatov v okviru programa.

Smernice same po sebi niso nič kaj posebnega, a na tem mestu je bilo bistveno to, da smo se zavedali pomena, da le-te definiramo.

V nadaljevanju smo naleteli na več težav. Naš potek dela se je večkrat spremenil, kar seveda ni najbolje vplivalo na posamezne udeležence. Poleg tega smo se takrat odločili, da bomo v vmesnem času do oddaje natečaja pripravili še projekt za natečaj Vodice, ki je bil prav tako razpisan. To je bila po našem mnenju ena izmed ključnih napak, saj je nam je na koncu zmanjkalo ravno tistih 14 dni, kolikor smo jih namenili Vodicam. Na tem mestu niti ne bom šel v detajle, saj na koncu objave prilagam tudi povezavo do daljšega poročila o delu na projektu, ki sem ga pripravil. Izpostavil bi le dve ključni ugotovitvi, znani že iz preteklosti, ki smo jih znova potrdili na realnem primeru iz prakse:

  • Jasno definiranje principov dela je ključnega pomena za uspešno izvedbo projekta, še posebej, če nivo znanja uporabe programov variira med udeleženci.

  • Timsko delo z uporabo centralne datoteke je zelo učinkovito in dviguje raven dela (Central File Worksharing).

Predvidevam, da bo večina najrajši kliknila na spodnjih nekaj slik projekta in si tako lažje ustvarila sliko o obsežnosti projekta in o (upam) našem dobrem delu ter rešitvam, ki smo jih podajali.

Vseh 8 panojev združenih v celostno predstavitev ideje in primer shematskega prereza:

Plakate smo izdelali seveda neposredno v Revitu, kjer smo jih “natisnili” v PDF format, jih nato združili s fotografijami maket v Illustratorju ter odposlali v tisk!

Zaradi časovne stiske in odločitve, da izdelamo maketi, smo v Revitu pripravili zgolj dve vizualizaciji. Zaradi celostnega “maketarsko-shematskega” pristopa, sem tudi vizualizaciji pripravil v tem smislu:

Če pa koga zanima podrobnejši vpogled, pa s klikom na sliko lahko dostopite do PDF dokumenta poročila, ki sem ga pripravil v sklopu mojega dela na kompetenčnem centru TIGR. Gre za opis uporabe programa Revit v praksi na realnem primeru.

Advertisements
No comments yet

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: